Alif's FotoPage

By: saiful alif

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 17-Nov-2009 06:40 Email | Share | | Bookmark
Rindu fp...

Lama x bercerita lg dalam fp ni.. sekarang bila facebook dah ada... Asalnya sbb fp prob nak update pun susah pasal tu lah lari kat fb.. tp jauh disudut hati rindu fp sgt2.. hehehhe


Tuesday, 7-Jul-2009 05:24 Email | Share | | Bookmark
Masa pantas berlari, aku sentiasa bz...

 
 
 
View all 51 photos...
Ermmm sbb aku terlalu2 bz byk gambar tgh menanti giliran untuk masuk fp... hahhaha kalu lah gambar2 ni bleh bcakap, dah lama agaknya aku disumpah... hheheheh... Entah la aku syg keje aku, syg sgt, wpun penat tp aku suka... kenapa ye? sbb aku suka tu la jwpannya... ermmm ni gambar berapa minggu lepas.. masa kwn2 dtg umah makan durian... Balik pulau mmg top dengan durian la... mmg sedap giler babas...sampai terbabas la kwn2 aku... terduduk kepanasan.. hehehe

p/s: rugi Asma & family dah pindah kL.. kalu x mesti dlm list jugak la diorg


Friday, 3-Jul-2009 04:04 Email | Share | | Bookmark
Tetamu kami...

 
 
 
View all 55 photos...


Friday, 19-Jun-2009 09:08 Email | Share | | Bookmark
Balik keje...

 
 
 
View all 12 photos...
Huhuhu... balik2 keje tgk bdk2 ni basah kuyup... ermmm siram pokok leh basah kuyup ke? ha alamat kena marah la....


Monday, 8-Jun-2009 03:53 Email | Share | | Bookmark
Best melepak... hehehhee

 
 
 
View all 44 photos...
Ermmm melepak kat laut je la ujung2 minggu tempat peberet ayah.... Caja & Alif mmg suka sangat....

p/s: berita terkini Syaza Afrina kini telah menukarkan nama nya sendiri sebagai Caja Upina akibat daripada pengaruh cete Upin Ipin yg keterlaluan... boleh dikatakan peminat paling setia... hahhaha


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net